[Openstandaarden] [Fwd: spreker 15 april brussel ?]

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Fri Mar 19 08:33:13 CET 2004

On Thu, 18 Mar 2004, Mark Van den Borre wrote:

> Lees bijgevoegd bericht eens... Laurence Vandewalle (Europese groenen,
> werkt rond digitale vrijheid) vraagt een spreker van ons op een Europese
> conferentie van vrije software-groepen.

Ik ben al spreker op dat event, en was toch al van plan de nadruk te
leggen op open standaarden. Wat niet wil zeggen dat er niet een
andere officiele vertegenwoordiger van OpenStandaarden.be mag zijn :-)
(Ik spreek als vertegenwoordiger van het onderwijs.)

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480