Re(2): [Openstandaarden] EU-landen eensgezind te gen Microsoft

wim.stubbe at b-rail.be wim.stubbe at b-rail.be
Tue Mar 23 15:11:00 CET 2004

Jan Claeys  (23/03/04  15:08):
>customers

>zijn
>
>waar
>Your
>
>Dat is gewoon (bijna?) iedereen met een Hotmail of MSN accountje
>natuurlijk.

Ik heb er zelf 2 zulke, maar die worden gewoon gebruikt om op minder
betrouwbare webpagina's mijn email-adres achter te laten (bv. indien een e-mail
vereist is). Spam die zo naar dat emailadres verstuurd wordt (via spambots)
laat ik liever bij MS toekomen dan op mijn thuis-adres. Ik vermoed dat er nog
wel meer zo'n accounts zijn.

met vriendelijke groet,

Wim Stubbe

NMBS - Staff ICT 712