[Openstandaarden] EU-landen eensgezind tegen Microsoft

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Tue Mar 23 15:35:58 CET 2004

On Tue, 23 Mar 2004, Wouter Verhelst wrote:

> Ik wel :-)
>
> (al van voor Hotmail van Microsoft was... maar zal ondertussen wel
> vervallen zijn)

Ah nee, waarschijnlijk tellen ze dat wel mee in hun 200 miljoen...

Net zoals al die Windows-gebruikers: da's dus de som van Windows 1.0 + 2.0 +
3.0 + 3.1 + 3.11 + ...

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds