[Openstandaarden] Klacht op hogeschool

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Thu Mar 25 21:51:26 CET 2004

On Thu, 25 Mar 2004, Mattias Campe wrote:

> William R.J. de Ruijter wrote:
> [...]
>
> Mss kan je wijzen op het advies van de Nederlandse overheid:
> http://www.advies.overheid.nl/page.jsp?pageid=39204 (vr zover ik weet is
> helaas van onze overheid nog zo'n advies niet gekomen).

TOch wel, en verder gaand dan alleen browsers. Hier is een advies op
VLaams niveau:
 <http://www.vrwb.vlaanderen.be/pdf/advies86.pdf>
en het Federaal niveau is bezig aan een richtlijn met gelijkaardige
strekking, ttz absolute voorrang voor open standaarden.

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480