[Openstandaarden] Klacht op hogeschool

William R.J. de Ruijter william at titotop.nl
Mon Mar 29 21:57:15 CEST 2004

<snip>

> Benieuwd naar de afloop!
> Tom

</snip>

De afloop kan ik inmiddels wel vertellen:
Na mijn antwoord is er een hele trein in werking gesteld, die "mijn probleem", een flash-menubalk heeft opgelost. Er zijn meer dan 5 mensen bezig geweest een stukje javascript op te lossen :-)

Omdat ik er achter ben gekomen dat er veel ruggegraat is voor mijn actie tegen het programmeren van webpagina's op een intranet alleen voor IE, heb ik besloten de leerlingraad en medezeggenschapsraad aan te schrijven.
Reeds door U en enkele docenten is geadviseerd dit probleem niet alleen aan te pakken, omdat 1 student niets begint tegen een grote organisatie. Studentenverenigingen zijn echter geen optie, omdat die zich alleen bezighouden met buitenschoolse activiteiten.
Vanuit het docentencorps krijg ik veel steun. Het probleem is echter dat er weinigen ronduit vooruit durven komen, omdat ze niet tegen hun collega's willen zijn.

Bedankt voor jullie tips.

M.v.g

William de Ruijter