[Openstandaarden] Amendering auteursrecht digitale leeromgevingen

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Mon May 10 22:51:47 CEST 2004

On Mon, 10 May 2004, Wouter Vanden Hove wrote:
> (www.sofam.be) en kunnen ze dit bijgevolg niet riskeren en blijven de

Ben eens op hun site gaan kijken:

| Een goede raad dus voor elke auteur, groot of klein, professioneel of amateur
| : sluit U aan bij een beheersmaatschappij en geniet van de vruchten van uw
| arbeid !!

Dus als ik me bij hen aansluit krijg ik ook een deel van de koek van de
billijke vergoeding, omdat CD-Rs ook gebruikt worden om OSS waarvan ik de
auteur ben op te copiëren?

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds