[Openstandaarden] [Fwd: Re: Fw: softwarepatenten]

Luk Vermeylen luk at vermeylen.org
Wed May 26 19:21:41 CEST 2004

Antwoord van Spirit ivm softwarepatenten

Luk

Beste,

U mag natuurlijk het antwoord gebruiken voor de openstandaarden.be
mailinglist.

We worden trouwens ook graag op de hoogte gehouden van bepaalde acties of
nieuwe ontwikkelingen in deze discussie, info is dus steeds welkom.

vriendelijke groeten,
Joeri De Bouvere
medewerker studiedienst SPIRIT