[Openstandaarden] website "De Lijn": verdient pluimpje :-)

Rudi Vansnick rudi.vansnick at isoc.be
Sat May 29 11:56:12 CEST 2004

Beste,

Zou het niet raadzaam zijn in de eerste plaats op de site
www.openstandaarden.be contactgegevens te vermelden ? In regel dient elke
site voorzien te zijn van een minimum aan contactgegevens (adres, telefoon,
emailadres, eventueel vennootschapsvorm, rechtspersoon, etc ...). Vooraleer
aan andere sites "labels" toe te kennen, kan men best eerst zorgen voor een
correcte weergave van z'n eigen webstek.

Dit is geen negatieve kritiek, enkel een raad die jullie uit de problemen
kan houden, althans de eigenaar van de domeinnaam.

Met vriendelijke groeten,

Rudi Vansnick