[Openstandaarden] IBAN berekening enkel voor Internet Explorer...

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Sun Nov 7 15:28:57 CET 2004

On Sun, 7 Nov 2004, Steven Noels wrote:

> Toch even duim omhoog voor Fortis: hun eigenlijke web banking software werkt
> vlot onder Mozilla & Safari (op Mac). Dat is bij andere banken helemaal niet
> het geval - bij KBC heb je VMWare (ha) nodig om onder Linux te web-bankieren.

Klopt. Maar de druk op de ketel houden kan geen kwaad, denk ik :-)
Bovendien ben ik er zeker van dat de applicatie _wel_ kan draaien op
andere browsers, want een jaar of zo geleden lukte het nog wel. Nu merken
ze op een of andere manier toch dat ik geen IE heb draaien, ook al laat ik
Konqueror zich als IE identificeren...

Herman

--
   K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480