[Openstandaarden] EC announces Open Standards Definition

JanC openstandaarden at janc.cjb.net
Tue Nov 23 16:46:10 CET 2004

Tom Eykens wrote:

> Is het zo vanzelfsprekend dat een open standaard 'maintained' wordt door
> een not-for-profit?

Een (goede) open standaard wordt in feite bepaald & beheerd door een
groep mensen die representatief is voor alle soorten betrokken
gebruikers.  Het is de bedoeling dat een zo goed mogelijke oplossing /
compromis bereikt wordt voor _alle_ gebruikers.

Ik zie niet goed in hoe je op die basis een (rendabele) for-profit
onderneming kan stoelen?

 > PDF ... Postscript...

Zoals Wim zei: dat zijn geen open standaarden...

--
JanC