[Openstandaarden] Is "Extended Gerber RS274X" een open standaard?

Jan Wagemakers janw at easynet.be
Sun Apr 17 10:00:13 CEST 2005

Jan Claeys <janc+openstandaarden at lugwv.be> schreef:

> Vijf minuten met Google leren me

Uiteraard heb ik zelf ook ge-google'd ;-)

Ik vond de verkregen informatie echter nogal dubbelzinnig, daarom dat ik mij
afvroeg of er ergens een uitgebreidde lijst bestond van bestandsformaten met
een beschrijving of ze al dan niet een open standaard zijn.

[Extended Gerber RS274X]
> Een industrie-standaard blijkbaar, maar geen open standaard dus...

Dus, te vergelijken met de situatie van PDF, of vergis ik mij?

--
Met vriendelijke groetjes         - Jan Wagemakers -

... Linux inside