[Openstandaarden] eID en MSN

Vansnick Rudi rudi.vansnick at isoc.be
Tue Feb 1 12:56:36 CET 2005

Dat is nu net wat er van ons (openstandaarden) wordt verwacht, niet alleen
klagen maar er ook voor zorgen dat er alternatieven zijn.
Daarom lijkt het mij ook nuttig om asap een lijst van mogelijke acties naar voor
te brengen, zodat concrete oplossingen kunnen worden aangeboden.
Ikzelf zoek deze namiddag al een aantal mogelijke alternatieven op.

Mvg,

Rudi Vansnick
ISOC Belgium
W3C Belgium