[Openstandaarden] Philippe De Coene (SP.a) en zijn gratis antivirus

cobaco (aka Bart Cornelis) cobaco at linux.be
Thu Feb 3 16:13:31 CET 2005

On Thursday 03 February 2005 16:08, Geert Hendrickx wrote:
> Ik zou dan eerder een virus-scanner verplichten bij aankoop van Windows
> (in de computerwinkel), dan bij aankoop van een internet-abonnement.

Nee, dan ben je weer een specifieke technische oplossing aan het
verplichten, niet goed.
Hang sancties aan het besmet raken met een (bekend) virus, en promoot
virusscanners ja.
Maar als ik op wat voor reden dan ook geen virusscanner wil, en er toch in
slaag om mijn machine veilig te houden (via om het even welke manier) dan
moet dat kunnen.
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)

1. Encrypted mail preferred (GPG KeyID: 0x86624ABB)
2. Plain-text mail recommended since I move html and double
    format mails to a low priority folder (they're mainly spam)