[Openstandaarden] Philippe De Coene (SP.a) enzijn gratis antivirus

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Fri Feb 4 14:00:36 CET 2005

On Fri, Feb 04, 2005 at 09:40:00AM +0100, Vansnick Rudi wrote:
> Waar is de offici?le tekst te vinden? Amendement in de kamer ? Welke agenda ?
> Welke commissie ?

Toch al enige harde informatie:

  http://www.zdnet.be/news.cfm?id=42830&mxp=27

En er wordt ook duidelijk gesteld dat Micorsoft ook gratis anti-virus
zal moeten aanbieden ...

(Ik had gisteren een "De Standaard" gekocht, maar helemaal niks in gevonden).

Peter

PS. Weeral lakonieke reactie van een 14-jarige Windows beheerder (maar
    nu ook Linux adept ;-).

   ""waar heb je dat nu voor nodig ?" Je tikt gewoon "Maccaffee free
   download" in Google, klik op de eerste link, en als dat ding na
   een jaar komt zagen over betalende upgrades, verwijder je dat
   gewoon en je download/installeert opnieuw ..."

   Ik zal proberen een paar van die jongere gasten mee te brengen naar
   fosdem, misschien interessant om te luisteren naar de gebruikers die
   we hier allemaal proberen te helpen en te beschermen ...