[Openstandaarden] Europa botst hard over softwarepatenten

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Sun Feb 6 17:36:00 CET 2005

On Fri, Feb 04, 2005 at 04:09:00PM +0100, wim.stubbe at b-holding.be wrote:

> Weet iemand in welke mate dit artikel serieus dient te worden genomen? Indien
> waar dan vind ik bovenstaand nieuws verontrustend. Of heeft dit alles van doen
> met het bezoekje van Bill aan Europa?

Vrij serieus helaas. Op 17 februari:

- vergadert de EU Raad van Ministers over de (nog steeds) slechte
tekst van mei

- komt de voorzittersconferentie van het EP bijeen om de herstartmotie
definitief door te sturen aan de commissie (is eigenlijk een
formaliteit)

- stemt Duitsland over de motie tegen de Raadstekst

Hou vooral ernstig rekening met een nieuwe demonstratie die dag (17
februari dus) in Brussel! Meer info volgt.

--
Met vriendelijke groeten,
Dieter

Homepage: <http://www.student.ru.nl/dieter.vanuytvanck/>