[Openstandaarden] Philippe De Coene (SP.a) en zijn gratis antivirus

Tom Eykens lists at tomeykens.com
Thu Feb 10 15:53:48 CET 2005

Luc Stroobant wrote:

> [...]
Telkens wanneer het bipt een mailke rondstuurt, moet de geinteresseerde
lezer naar bipt.be surfen voor wat vage informatie. Vervolgens moet hij
van daar uit doorklikken naar de site(s) van de
anti-virus-software-firma's om te gaan uitvissen of zijn windows-versie,
zijn IE-versie of zijn Outlook-versie gevaar loopt.

Zou het niet veel handiger zijn als het bipt van de eerste keer zegt: "
beveiliginsprobleem voor Outlook versie x.x op besturingsysteem W versie
yy "?
Dat zou een hele vooruitgang zijn voor al wie de waarschuwingen van het
bipt krijgt! (en ik kan me nog andere fijne gevolgen voorstellen op
termijn).

T.