[Openstandaarden] 100 op 1: WMA en DRM

cobaco (aka Bart Cornelis) cobaco at linux.be
Thu Jan 6 21:32:57 CET 2005

On Thursday 06 January 2005 20:47, Tijl Vercaemer wrote:

> Als ik me niet vergis krijg je zo'n balkje (een beetje zoals de firefox
> pop-up blocker) dat je vraagt of je al dan niet Active X wilt uitvoeren
> voor die pagina.  Het werkt dus wel nog onder SP2.  Je moet alleen eens
> ja klikken.

mja, en de helpdesk forums zijn vol met berichten van mensen die dat balkje
niet opvalt, en er dus niet uitkomen.
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)

1. Encrypted mail preferred (GPG KeyID: 0x86624ABB)
2. Plain-text mail recommended since I move html and double
    format mails to a low priority folder (they're mainly spam)