[Openstandaarden] 100 op 1: WMA en DRM

Peter Dedecker Peter.Dedecker at UGent.be
Thu Jan 6 23:26:31 CET 2005

Citeren Dieter Van Uytvanck <dietvu at village.uunet.be>:

> Ik zou de brief zoals die er nu staat opsplitsen in 2 delen:
>
> - 1 korte open brief, zo weinig technisch mogelijk, nadruk op open
> standaarden (en het ontbreken daarvan)
>
> - 1 technische bijlage voor de techies bij de radio (soms vraag ik me
> af of ze die wel hebben) waar je alle activeX details en zo in kwijt
> kan.

Da's ook een goede mogelijkheid.  Maar waar leg je precies de lat, wat is er te
technisch?  (OK, ik ben een nerd, voor mij is dat niet te technisch ;-))

Kan jij anders s proberen een dergelijke opsplitsing te maken?

--
Peter Dedecker                      VTK Gent vzw
Studentenvertegenwoordiger          J. Plateaustraat 22 - Gent