[Openstandaarden] 100 op 1: WMA en DRM

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Thu Jan 6 23:37:43 CET 2005

On Thu, 6 Jan 2005, Peter Dedecker wrote:

> Jij zou het ActiveX gedeelte uit die brief dus schrappen?  Humm, ik weet 't zo
> niet, ik zou dat liever laten staan...

Daar ben ik het mee eens: enkel "reclameren" tegen het feit dat IE nodig is
(zonder te motiveren waarom en waarom deze redenen problemen geven) geeft
immers te gemakkelijk de indruk dat we Linux geeks zijn die jaloers zijn op
het grote marktaandeel van Microsoft... En ook het argument dat we reageren
vanuit Openstandaarden.be lijkt er dan niets meer mee te maken te
hebben...

Herman

--
   K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480