[Openstandaarden] 100 op 1: WMA en DRM

Jo Vermeulen jo at lumumba.luc.ac.be
Fri Jan 7 00:27:22 CET 2005

Herman Bruyninckx wrote:

> Ik denk dat je hiermee een perfect antwoord formuleert op de vraag "wie
> verstuurt": ik denk dat het een gezamelijke brief moet zijn van
> OpenStandaarden.be, softwarepatenten.be en ISOC (en misschien nog andere,
> uit de "consumenten-sector"), omdat dan al onze bezwaren
> "gedekt" zijn door een identificeerbare organisatie: standaarden,
> beveiliging, open internet, patenten, gebrek aan vrije markt
> competitie, ...

Ik vraag me af in hoeverre het mogelijk zou zijn om een
consumentenorganisatie (bv. Testaankoop) te overtuigen om hieraan mee te
werken? Via hun zouden de brief wel eens meer impact kunnen hebben denk
ik. Nadeel is dat je dan al twee partijen aan het proberen te overtuigen
bent :-)

mvg,

--
Jo Vermeulen <jo at lumumba.luc.ac.be>