[Openstandaarden] nieuws van het front (over hotmail etc.)

Peter Dedecker Peter.Dedecker at VTK.UGent.be
Sun Jan 30 20:05:52 CET 2005

Herman Bruyninckx wrote:

> Ik vind "fun" toevoegen enkel en alleen om marktaandeel terug te winnen een
> heel verkeerde strategie: de bedoeling mag niet zijn om onze jeugd nog meer
> ICT als louter en alleen fun te laten bekijken.

Inderdaad, maar ik het toevoegen van fun eerder in als "het doel heiligt
de middelen".  Als dat een manier is om een monopoliepositie te
doorbreken, dan moet die er ook maar bij horen, vind ik.

--
Peter Dedecker                      Peter.Dedecker at VTK.UGent.be
Studentenvertegenwoordiger          VTK Computerpraeses