[Openstandaarden] nieuws van het front (over hotmail etc.)

Sander Devrieze s.devrieze at pandora.be
Sun Jan 30 20:13:48 CET 2005

Op zondag 30 januari 2005 20:04, schreef Peter Dedecker:
<snip>

> Yuk, zou ik absoluut niet moeten weten.  (ik heb dat wel s uitgetest
> zenne, maar soit)  Vanaf ik online kom, direct een mail of dertig op
> mijn scherm, helemaal ambetant om deftig te quoten en ordelijk te kunnen
> antwoorden, no way, dat komt er hier niet in.  Geef mij maar een IMAP-je
> met SA en procmail.

Probeer dat eens met Coccinnella: die client heeft een echt inbox zoals bij
een e-mailclient en quoten is ook heel simpel. :-)

<snip>
> Tegen dat ik doorhad dat ge dat registreren met uw jabberclient moet
> doen...  Dat had toch wel een tijdje geduurd zenne.  Ik zocht op die
> site naar een knopje "registreer" ed.

Der zijn nog altijd een stuk meer Belgen die een GSM hebben en nog veel meer
mensen gebruiken hun GSM veel meer dan hun computer; een Jabberclient voor
nen GSM met makkelijke in-band registratie via die GSM zou dus wel iets
kunnen zijn he ;-)

<snip>

> Da's jammergenoeg de enige.  Bovendien creëer je zo enorm bloated
> clients waar niet iedereen happy mee gaat zijn.

'...plugin...' :-p

--
Mvg, Sander Devrieze.

xmpp:sander at l4l.be ( http://jabber.l4l.be/ )