[Openstandaarden] voorstel persbericht: groeiend aandeel standaardenvriendelijke browsers

Peter Dedecker Peter.Dedecker at VTK.UGent.be
Tue Jun 14 14:41:53 CEST 2005

Geert Hendrickx wrote:

> http://blogs.msdn.com/ie/archive/2005/04/22/410963.aspx
>
> Ze mikken ook op transparant PNG support in IE7.

Prachtig!  Gaan met die banaan!

Na morgenmiddag wil ik evt wel helpen met de tekst of zo, maar nu nog ff
niet (examens)

--
Peter Dedecker                      Peter.Dedecker at VTK.UGent.be
Studentenvertegenwoordiger          VTK Computerpraeses