[Openstandaarden] [OT] e-id (nog eens)

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Sun Jun 19 10:37:26 CEST 2005

On Fri, 17 Jun 2005, Sven Putteneers wrote:

> 4 of 6 cijfers, dit kan je kiezen bij het bestellen van je eID. En je
> kan je PIN altijd gaan wijzigen op het gemeentehuis (zowel de code zelf als
> de lengte).

Ook als je de PIN vergeten bent? I.e. kan een (geblokkeerde?) kaart terug
geactiveerd worden? Kan een `gevonden' kaart een nieuwe PIN krijgen en daarna
gebruikt worden door de `vinder' om te handtekenen in naam van de originele
eigenaar?

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds