[Openstandaarden] [OT] e-id (nog eens)

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Mon Jun 20 11:11:46 CEST 2005

On Fri, Jun 17, 2005 at 04:10:40PM +0200, Peter Strickx wrote:
> Peter,
>
> Het certificaat bevat enkel naam, voornaam en Rijksregisternummer. Geen andere
> identiteitsgegevens.

Bedankt voor de correctie.

Hoe staan de andere gegevens (adres, foto, ...) dan op de kaart ?

Graag een verwijzing naar een site waar dit duidelijk is toegelicht.

Ik heb vroeger al een aantal documenten gedownload van eid.belgium.be,
fedict, rrn, ... maar alleen in het staatsblad heb ik kunnen vinden
welke gegevens nu juist op de e-ID kaart staan. De beschrijving in
het staatsblad is een algemene, politieke omschrijving. De gedtailleerde
technische omschrijving van hoeen welke gegevens op de kaart staan, heb
ik nog niet kunnen vinden. Maar misschien heb ik niet goed gekeken, dus
graag even een nieuwe pointer naar die info.

Bedankt,

Peter