[Openstandaarden] nieuwe mailinglist: eID

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.be
Tue Jun 21 22:53:26 CEST 2005

On Tue, 21 Jun 2005, Tijl Vercaemer wrote:

> Ik was net blij dat er eindelijk weer wat leven was op OpenStandaarden.
> Zolang er niet teveel verschillende topics tegelijk lopen vind ik een nieuwe
> lijst overbodig. Zeker omdat de meeste mensen hier wel weten hoe ze hun mails
> kunnen filteren in verschillende mapjes om de boel overzichtelijk te houden.

Wel, levendigheid of filtering zijn eigenlijk niet waarover het gaat: vanaf
het begin van OpenStandaarden.be is er afgesproken om de postings op
openstandaarden.be zo exclusief mogelijk te laten gaan over open
standaarden, en niet over specifieke software of IT-evoluties...
Persoonlijk steun ik dan ook het initiatief om de (niet on-interessante
maar strikt genomen erg off-topic) discussie over de elektronische
identiteitskaart naar elders te verplaatsen.

Herman

--
   K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
  <http://people.mech.kuleuven.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480