[Openstandaarden] verslag meeting eID 2005-02-26 Brussel

Peter Strickx peter.strickx at gmail.com
Fri Mar 4 05:53:15 CET 2005

Karim/Kristoff,

Vandaag kan er enkel mbv. een speciaal certificaat door het
Rijksregister (en de gemeenteambtenaren) op de kaart geschreven worden
om vervalsingen tegen te gaan.
De kaart zelf is 32kB maar heeft slechts een heel beperkte "vrije"
ruimte. Dus loggen is zeker geen optie.

Met vriendelijke groeten,

Peter Strickx