Re(2): [Openstandaarden] belasting op elektronica omhoog

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Fri Mar 4 10:27:03 CET 2005

On Fri, 4 Mar 2005 wim.stubbe at b-holding.be wrote:
> Geert Uytterhoeven  (04/03/2005  10:07):

> De wet is goedgedkeurd maar er zou een gedoogbeleid zijn. Misschien zien ze hun

`Gedoogbeleid' over wat? PCs `zwart' (zonder taks) verkopen? Of content
copiëren m.b.v. een `witte' PC waar je de extra taks al op betaald hebt?

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds