[Openstandaarden] sp.a

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Mon Mar 7 18:11:01 CET 2005

On Mon, Mar 07, 2005 at 06:41:54PM +0100, Mark Van den Borre wrote:
> [noot]We zitten hier natuurlijk op het terrein van vrije software, en
> niet bij het onderwerp van deze lijst: open standaarden. Ik probeer het
> kort te houden.[/noot]

Ik heb zeker respect voor dit argument (en ik voel ook wel aan dat
sommige van mijn postings stricto senso off-topic zijn). Deze lijst
(openstandaarden) heeft wel het voordeel van een redelijk groot aantal
geinteresseerde personen.

Welke andere lijst zou beter zijn voor bijv. deze discussie ? En
voor de eID discussie hadden we al met 2 personen voorgesteld om
zoiets als eID at ... te creeren. Maar wat is de juiste balans tussen
een kleiner aantal lijsten met de overhead van off-topic traffiek
of veel versplnterde lijsten voor toch wel gerelateerde onderwerpen.

Ik weet zelf ook niet goed wat de juiste balans is en ben zeker bereid
me aan een policy te houden als daarbij alternatieve discussiefora
voorgesteld worden.

Vr. Gr.

Peter