[Openstandaarden] Peeceefobie en meer ...

Philip Paeps philip at paeps.cx
Tue Nov 1 01:00:26 CET 2005

On 2005-10-31 22:00:18 (+0100), Jan Claeys <janc+openstandaarden at lugwv.be> wrote:

> Tja, screenreaders zouden er nochtans goed aan doen om "aural" CSS te
> ondersteunen (CSS is niet enkel voor on-screen toepassingen bedoeld!).

Voor alle duidelijkheid: mijn kennis van screenreaders beperkt zich tot de
tty-based soort en braille firmware.  Ik heb me nooit met aural toepassingen
bezig gehouden.

Ik kan me echter moeilijk voorstellen wat voor aural presentation data je in
een style sheet zou kunnen stoppen. :-)  Tijd om de spec te lezen...

 - Philip

--
Philip Paeps                                    Please don't Cc me, I am
philip at paeps.cx                                  subscribed to the list.

  Fools rush in -- and get the best seats.