[Openstandaarden] Re: BelgieLex (in het verlengde van Peeceefobie)

Wouter Verhelst wouter at grep.be
Tue Nov 1 13:35:29 CET 2005

On Mon, Oct 31, 2005 at 09:57:28PM +0100, Jan Claeys wrote:

> CSS op zich is geen garantie voor toegankelijkheid, maar er zullen
> tussen de vele CSS-ontwerpen daar inderdaad wel een aantal goede
> voorbeelden zitten.  Alleen had ik zo nu direct geen tijd om ze allemaal
> te bekijken...  ;-)

CSSzengarden heeft een aantal regels die voldaan moeten zijn vooraleer
een design aanvaard wordt. Één daarvan is 'het moet valideren tegen zo
veel mogelijke validators' (niet letterlijk, maar je begrijpt wat ik
bedoel). Nu is het zo dat een aantal van de regels van CSSzengarden
bijgemaakt zijn naarmate de site groeide, en dat een aantal van de
oudere designs dus niet aan alle regels voldoen, maar other than that
kan je er daar wel van uit gaan dat elk design een goed voorbeeld is van
Hoe Het Moet (TM).

--
The amount of time between slipping on the peel and landing on the
pavement is precisely one bananosecond