[Openstandaarden] WSIS Tunesie

Vansnick Rudi rudi.vansnick at isoc.be
Sun Nov 13 12:46:34 CET 2005

Hallo,

Zijn er nog mensen die naar de World Summit on Information Society gaan ?
Ik zou hen dan ook graag daar ontmoeten, vertrek morgen en ben er tot 17/11.
Verblijf in hotel Diplomat.
Mits de technologie ons niet in de steek laat, zullen we trachten verslag uit te
brengen gedurende de dagen van mijn aanwezigheid aldaar.

Groeten,

Rudi Vansnick
President Internet Society Belgium vzw
Founder-president IFAVS vzw
Nationaal expert WSA Belgium
Grand Jury member WSA 2005
Peter Peterschapsprogramma Social Profit EROV
GSM: +32 475 28 16 32
Tel: +32 70 77 39 39
UNDP WSIS Congres 23-25/10/2005 - Dhaka Bangladesh
Belgian World Summit Award 2005 - 27/10/2005 - Ghent
Global Forum 2005 - 7-8/11/2005 - Brussels
UN WSIS 16-18/11/2005 - Tunis