[Openstandaarden] cc (cultuur centra) sites even groot probleem als peeceephobie.be

FreeAld0 freeald0 at belcenter.com
Wed Nov 16 13:24:41 CET 2005

On Tue, Nov 15, 2005 at 02:12:56PM +0100, Wim De Smet wrote:

> apt-cache show flashplugin-nonfree (in debian) geeft:

Mijn vriendin gebruikt het Flash 7 bin van Macromedia die ook voor Linux
bestaat;
maar dat zal weinig verschil maken, vermoed ik!

> Recommends: gsfonts-x11, libstdc++2.10-glibc2.2
>             ^^^^^^^^^^^
> Dit package (gsfonts-x11) doet niets anders dan fonts beschikbaar
> stellen onder een andere naam. Ik heb het eens verwijderd en
> inderdaad als je het verwijdert wordt de tekst niet meer getoond. Het
> probleem is dus eigenlijk nogal subtiel, namelijk dat flashplayer
> verwacht dat een aantal fonts onder een bepaalde naam voorkomen.

Typisch "onnozele" probleem die je niet hebt als de software free and
opensource is, want dan kan je tenminste het probleem aan de wortel
pakken ... :-)

> (wat in
> feite een redelijke verwachting is, als ik de synopsis van het package
> zo bekijk) Mogelijk moet je dus in gentoo iets dergelijks installeren.

Wij gebruiken hier debian op alle pcs.
Maar ik vermoed dat dit hetzelfde blijft voor alle distros.
'K zal het laten testen.

Hartelijk bedankt hoor.

Ald0