[Openstandaarden] Toegankelijkheid sites VRT

Steven Noels stevenn at outerthought.org
Wed Nov 23 11:21:13 CET 2005

On 23 Nov 2005, at 10:16, Rudi Creemers wrote:

> Dienen politiek verantwoordelijken niet op de hoogte te zijn van
> problemen die heersen bij een deel van de bevolking?

Natuurlijk.

> Iedereen(?) is onderbestaft. Is dit een excuus? En zo ja, waarom werd
> er dan wel gewerkt aan een nieuw uitzicht, of nieuwe snufjes?

Ik stel voor dat we alle innovatie stoppen tot iedereen bijgebeend is.
En ook alles politiseren en passant. :)

> Volgens mij is dit hier een gewone meervoudsvorm, of niet?

Kom zeg. Mijn tenen krullen bij zo'n pompeus gedoe. En als je de
archieven naleest is het duidelijk dat (andere) Rudi "een probleem
heeft" met de VRT. Dat is voer voor politics.be eerder dan deze lijst.

> Kan dit, zelfs met veel slechte wil, bestempeld worden als
> "bloempotslingerij"? Anderszijds, kan een gesprek met mensen die
> onderbestaft zijn het probleem van hun onderbestaffing oplossen, of
> moeten daarvoor de (politiek) verantwoordelijken worden aangesproken?
> Wat kan een gesprek met "mensen bij de VRT" oplossen?

Het subtiele verschil tussen ik die gewoon iets tegen jou zeg, en ik
die dezelfde boodschap via jouw departementshoofd communiceer. Of via
jouw baas. Of jouw ouders. N'importe.

Ik herhaal mijn voorstel. Ik ken mensen op de VRT die deze sites maken.
Ik wil gerust een meeting aanvragen om over deze zaken te praten.
Praten, weet je wel.

</Steven>
--
Steven Noels                            http://outerthought.org/
Outerthought                              Open Source Java & XML
stevenn at outerthought.org                stevenn at apache.org