[Openstandaarden] Toegankelijkheid sites VRT

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Thu Nov 24 10:55:56 CET 2005

Op do, 24-11-2005 te 10:26 +0100, schreef FreeAld0:
> ***

> ***
>
> of willen we blijven "lobbyen" bij X en Y zoals je 2de zin het
> aanhaalt,
> of willen wij werk maken van een signaal vanbovenaf,
> zoals de eerste zin subtiel bemerkt!
Citaat Openstandaarden.be-opdrachtsverklaring:

"Onze aanpak bestaat uit het aangaan van een constructieve dialoog met
ICT-verantwoordelijken en managers. We willen hen bewust maken van het
belang van open standaarden, en hen overtuigen deze ook effectief toe te
passen. We zijn een groep van onafhankelijke vrijwilligers, en
gemotiveerd om onze expertise ter beschikking te stellen bij de
realisatie van deze doelstellingen."

Eerst de technici aanspreken lijkt me vanuit deze beginselen evident.
Zeker als daar goeie contacten zijn. Zoals Steven het verwoordt: eerst
_spreken_ met je buurman...

Problemen en suggesties rond één van de VRT-sites catalogeren lijkt me
een logische eerste stap. Als iemand zich geroepen voelt wil ik daartoe
wel de wiki doen herrijzen. Verder kan ik mij op het moment helaas niet
engageren.

Groeten,

Mark
--