[Openstandaarden] update pagina MS-Word

Johan Vervloet johan at linux.be
Sun Oct 2 20:18:39 CEST 2005

Hallo iedereen,

Ik zou m'n `word-attachments' pagina eens willen updaten:

https://losderover.be:2312/word/

En hiervoor had ik graag jullie advies.

Ivm het stuk over het gesloten formaat: Er gaan vanalle verhalen de
ronde over hoe Microsoft het xml schema van het nieuwe word-formaat zou
vrijgeven, maar dat je het enkel onder voorwaarden kan gebruiken.
Deze voorwaarden zouden incompatibel zijn met open-sourcelicenties.
Weet er iemand hoe dat precies in elkaar zit, en waar ik informatie
kan vinden?

De redenering van het onstabiele formaat, gaat misschien niet meer op nu
er xml gebruikt gaat worden?

Ik vermoed ook dat word-virussen ondertussen niet meer zo veel
voorkomen.  En als er iemand weet in hoeverre word nog persoonlijke
(undo,...) informatie bij in documenten steekt, mag die dat ook zeker
laten weten.

Alleszins bedankt voor eender welke suggestie,
Johan