[Openstandaarden] Word verplicht aan UGent-FirW

Peter Dedecker Peter.Dedecker at VTK.UGent.be
Thu Oct 20 14:33:13 CEST 2005

Whoops, blijkbaar werd mijn mail van deze lijst niet meer automatisch
gecontroleerd.  Sorry voor de vertraging dus.

Jan Claeys wrote:
> Dat op zich lijkt me al verspilling: waarom niet enkel elektronisch?

De administratie wil een echte handtekening.

> Ik zou eerder een argument pro een open alternatief geven: verwerking
> van de gegevens is eenvoudiger (en bijna zeker goedkoper) zonder
> die .doc ...

Ik heb dit reeds voorgesteld en normaal ging het een webapplicatie
geweest zijn.  Uiteindelijk werd toch hiervoor geopteerd, de
administratieve personeelsleden zouden het makkelijker vinden.

--
Peter Dedecker                      Peter.Dedecker at VTK.UGent.be
Studentenvertegenwoordiger          Isabellakaai 124 - 9000 Gent