[Openstandaarden] mij even voorstellen

Peter Dedecker Peter.Dedecker at VTK.UGent.be
Thu Oct 27 23:47:49 CEST 2005

Frank Van Damme wrote:

> Blindsurfer misschien?

Aan te raden lectuur over het icoon "werkt enkel in IE" naast het
blindsurfer logo op de website van Deinze:

http://veerle.duoh.com/comments.php?id=M354_0_2_0_C
http://veerle.duoh.com/index.php?id=D20050622

veel plezier ermee

--
Peter Dedecker                      Peter.Dedecker at VTK.UGent.be
Studentenvertegenwoordiger          Isabellakaai 124 - 9000 Gent