[Openstandaarden] Re: peeceefobie.be - toegankelijke zijversie

Jan Claeys janc+openstandaarden at lugwv.be
Sun Oct 30 20:53:01 CET 2005

Op zo, 30-10-2005 te 15:59 +0200, schreef cobaco (aka Bart Cornelis):
> [...]
[...]
> niet juist, Flash formaat is alleen vrijgegeven voor software die flash
> output genereert, voor software die Flash als input neemt is niks
> vrijgegeven [1] en [2].

Een oudere (maar nu onbruikbare) versie van het Flash-formaat is
indertijd wel vrijgegeven (versie 3 of 4), dus ik vermoed dat Herman's
verwarring ook daardoor komt.

Daarnaast zijn bepaalde PDF-profielen ook gestandaardiseerd bij ISO en
daarvoor bij bepaalde sector-gebonden standardisatie-organisaties, én
heeft Adobe ook uitdrukkelijk duidelijk gemaakt dat iedereen die PDF
gebruikt _daarvoor_ automatisch een gratis perpetuele licentie voor het
gebruiken van hun patenten krijgt.

--
Jan Claeys