[Openstandaarden] Uitnodiging uitreiking Belgian World Summit Award 2005

Vansnick Rudi rudi.vansnick at isoc.be
Mon Oct 17 15:53:14 CEST 2005

Geachte ,

Het is mij een genoegen u de officiële uitreiking van de Belgian World Summit
Award 2005 te kunnen aankondigen. Deze officiële uitreiking zal plaats vinden op
27/10/2005 vanaf 18u in het Provinciaal Administratief Centrum te Gent in
samenwerking met de Economische Raad van Oost-Vlaanderen (EROV), de provincie
Oost-Vlaanderen en Internet Society Belgium.

De uitreiking zal worden voorafgegaan door voordrachten van prominente sprekers
waaronder dhr Alexander Vercamer, dhr Karel De Vriendt, dhr Bert Boone, dhr
Karel Van Eetvelt, dhr Jak Boumans, dhr Daniël de Steur. Het volledige programma
vindt u hier (http://www.isoc.be/WSA/Organization/BWSA%20Gala.htm) .

Bij deze wens ik jullie dan ook uit te nodigen op deze officiële gelegenheid en
samen met ons het glas te heffen. Teneinde de nodige schikkingen te kunnen
treffen vragen wij u bij deze uw aanwezigheid te willen bevestigen voor 25
oktober 2005. U kan dit ook doen door u in te schrijven op de website zelf
(http://www.isoc.be/WSA/gent.htm).

Hopende u te mogen begroeten,

Met vriendelijke groeten,

Rudi Vansnick
President Internet Society Belgium
Nationaal expert WSA Belgium
Grand Jury member WSA 2005.
Belgian World Summit Award 2005
Tel: +32  70 77 39 39 - GSM : +32 475 28 16 32
http://www.isoc.be/wsa