[Openstandaarden] tijdelijke moderatie van één lijstlid

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Mon Feb 27 22:44:19 CET 2006

Beste allemaal,

De berichten van één openstandaarden at openstandaarden.be-lijstlid waren
weinig relevant of gestructureerd en stelden in één geval nogal gratuit
iemand in een slecht daglicht. Ik heb het lijstlid in kwestie zonder
succes aangespoord de kwaliteit van zijn berichten beter te bewaken.
Zijn -en ENKEL zijn- berichten doorstaan voortaan moderatie door één van
de lijstbeheerders voor ze eventueel bij jullie terechtkomen.

Het doel van het modereren van dit lijstlid is NIET zijn afwijkende
opinies de mond snoeren, WEL een goede signaal/ruis-verhouding op deze
lijst. Mochten jullie een en ander ongepast vinden, dan draai ik deze
tijdelijke maatregel onmiddellijk terug.

Groeten,

Mark Van den Borre
(mede)beheerder openstandaarden at openstandaarden.be
--