[Openstandaarden] Telenet - "Open-source software is veiliger"

Amedee Van Gasse amedee at amedee.be
Tue Jun 27 18:48:57 CEST 2006

On Tue, June 27, 2006 18:09, Stefan Goethals said:
> Leuk berichtje op de "Digitaal ondernemen" nieuwsbrief van Telenet.
>
> Nogal "toevallig" net na het bericht van de overheid.
>
> http://breedband.telenet.be/ondernemen/actueel/open_source_software_is_veiliger

Ten eerste, open source is iets anders dan open standaarden. De twee
moeten niet per sé samenvallen (hoewel dat in de praktijk dikwijks wel zo
is.

Ten tweede, dat artikel is een typisch geval van de klok horen luiden maar
niet weten waar de klepel hangt.

Ten derde, toevallig? Ik denk het wel, puur toevallige syncroniciteit. Het
is komkommertijd, alleen Arcelor beheerst het economisch nieuws. Dan zie
je al eens wat meer IT-gerelateerde berichten.

--
Amede