[Openstandaarden] toegankelijkheid fitinjehoofd.be

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Thu May 4 10:43:13 CEST 2006

On Thu, 4 May 2006, Mark Van den Borre wrote:

> Even gebeld naar die chocoweb-mannen (allez, vrouwen):
>
> "Ik heb uw mailtje net gelezen. Ik weet niet wat het probleem is, maar de site
> is gemaakt in gewoon html voor het blindsurfer-label, daar komt geen flash aan
> te pas. Ik stuur uw vraag door naar onze technici."

En welke browser moeten blindsurfers dan gebruiken?

Heb Lynx geprobeerd, en krijg dan iets anders (maar nog niet veel) te zien dan
met Galeon. Source bekeken, en inderdaad, daar staat een link in verborgen naar
http://www.fitinjehoofd.be/site/, die zowel met Lynx als met Galeon werkt.

Maar 't is erg, als ze iets anders terugsturen afhankelijk van de browser die
je gebruikt (lekker veel meer werk voor hun, $$$), en als blindsurfers HTML
moeten kennen om de juiste link te vinden.

Gr{oetje,eeting}s,

			Geert (niet volledig blind, maar Open Standaarden :-)

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds