[Openstandaarden] toegankelijkheid fitinjehoofd.be

FreeAld0 freeald0 at belcenter.com
Sat May 6 10:54:19 CEST 2006

Hallo Mark,

On Thu, May 04, 2006 at 01:43:34AM +0200, Mark Van den Borre wrote:
> Ik neem mijn hoedje af voor de de inspanning van Chocoweb om een
> grafisch attractieve campagne fitinjehoofd.be te bouwen, maar...
>
> Naar ik begrijp uit
> http://destandaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelid=GECRP4PK maakt dit
> Flash-medium deel uit van een informatiecampagne van Vlaams minister
> Inge Vervotte. Misschien zijn de diensten van de minister een
> toegankelijkheidsclausule vergeten toevoegen bij het opstellen van het
> contract. Allicht lieten zij de toegankelijkheid van fitinjehoofd.be
> over aan jullie professionalisme in het voeren van een campagne.

> [...]

Intussen is er een noframe noflash link gezet, die onder Lynx
prima aanklikbaar is,
en dan kom je op een site met unordered list links, wat best OK is;
ook de Contact link en form is nu leesbaar;

je ziet wel, een beetje http://www.w3.org/WAI/ guidelines volgen, net
als wij allen schone manieren aan tafel gebruiken :-) en het lukt
dan wel!

FREE at ld0