[Openstandaarden] Open standaarden: wat zijn ze?

Yuri Teirlynck yuri at blubnet.no-ip.org
Sat Dec 22 15:02:09 CET 2007

Straks ga ik -als ze er zin in heeft- een kritische geest opzetten :)

Mijn vriendin is nu niet de computerfreak, maar wel geinteresseerd en het
gebruik van vergelijkingen is haar niet vreemd.
Op zich lijkt het me ook beter om de niet-computerfreaks te laten revisen...
wij weten te goed waarover het gaat en maken het soms gewoon te moeilijk
voor de rest van de wereld.

Groeten,

Yuri