[Openstandaarden] verslagen gemeenteraad Leuven enkel in wma formaat

Dries Verachtert dries at ulyssis.org
Wed Nov 28 22:37:44 CET 2007

Hoi,

Graag had ik jullie mening over het volgende:

Ik wou net even het verslag van de laatste (26/11/2007) gemeenteraad van de
stad Leuven lezen. Vorige verslagen kan je zonder problemen lezen in
text/html vorm op de site maar de laatste vergaderingen zijn blijkbaar enkel
beschikbaar via een mms/wma stream.

In de tekst bovenaan vind je de volgende link naar de laatste verslagen die
bij mijn weten enkel via zo'n mms/wma stream beschikbaar zijn:
http://leuven.raadsinformatie.be/
De tekst spreekt over een 'printversie schriftelijk verslag' maar dit kan ik
niet vinden. Daaronder vind je de verslagen van vorige vergaderingen en deze
zijn wel beschikbaar als html.

Ben ik gewoon blind en staat er toch ergens een linkje op die site naar een
tekstverslag of is dit sinds kort enkel beschikbaar via een gesloten formaat
van microsoft?

met vriendelijke groeten,
Dries