[Openstandaarden] Open standaarden: wat zijn ze?

Mattias Campe Mattias.Campe at gmail.com
Wed Jan 2 09:55:19 CET 2008

Yuri Teirlynck schreef:
> [...]
<snip/>
> Dat was imho de tijd dat usenet ook nog meer gewone dan M15-berichten
> had ;)
>
> Gisteren is de dame des huizes een eerste keer door de tekst gegaan en
> haar eerste opmerking was na een paar regels: wat is ODF?

Ik heb nu tussen haakjes OpenDocumentFormat gezet, maar dat maakt het
wellicht niet overdreven duidelijker. Misschien kan het gelden als
'teaser' om verder te lezen :-)?
> De tabel is haar ook niet duidelijk en wie of wat CEN is, zou ook mogen
> uitgelegd worden.

Ik heb dat gedeelte ondertussen veranderd (waardoor er geen vermelding
meer is van CEN).
> En de taalfreak in haar liet me nog weten dat het opgeslagen is in
> plaats van opgeslaan ;)

Aangepast.

Bedankt alvast de vrouw des huizes!