[Openstandaarden] Open standaarden: wat zijn ze?

Mattias Campe Mattias.Campe at gmail.com
Wed Jan 2 10:02:16 CET 2008

Peter Vandenabeele schreef:

> Een paar puntjes binnen deze discussie die ik niet direct aan een ander punt
> kan koppelen.
>
> 1) bestaande discussies RF vs. RAND

<snip/>
> 2) gratis en onbeperkte publicatie rechten voor een standaard

<snip/>

Ondertussen heb ik de 'definitie' op wikibooks.org vervangen door
'definities', daar een tekst die uitleg wil geven over open standaarden
niet zou mogen de pretentie hebben van te beweren dé definitie in pakt
te hebben. Over de tekst zelf ben ik momenteel wel nog helemaal niet
tevreden, maar het idee van definitieS vind ik toch al beter dan het vorige.

Opmerkingen? Zie
http://nl.wikibooks.org/wiki/Open_standaarden#Definities en
http://nl.wikibooks.org/wiki/Overleg:Open_standaarden#Definities

Groeten