[Openstandaarden] KBC-online: beperkte ondersteuning browsers en besturingssystemen.

Geert Hendrickx ghen at telenet.be
Thu Jan 10 11:07:58 CET 2008

On Thu, Jan 10, 2008 at 10:38:11AM +0100, Amedee Van Gasse wrote:
> Ik zie het verband niet tussen deze mailinglijst en "Linux".  Het verband
> tussen deze mailinglijst en "Firefox" is me ook niet helemaal duidelijk.
> Je zal het verband tussen de open standaarden ("HTML", "Java",...), de
> browser, en de banktoepassing toch iets nauwkeuriger moeten toelichten.

Je kan inderdaad niet verwachten dat men elke browser "out there"
(standards compliant of niet) kan testen, laat staan officieel supporteren.
Firefox/Mozilla zou mooi zijn, gezien het cross-platform karakter.  Het OS
doet er dan in principe niet toe -- tenminste, ik denk niet dat er
_functionele_ verschillen bestaan tussen Firefox op Windows/UNIX/Mac/...,
of vergis ik me?  Alleszins ondersteunen ze officieel wel Safari voor Mac
(KHTML-based), dus waarschijnlijk baseren ze zich niet (structureel) op
niet-standaard IE-only extensies.

> Off topic: Het is technisch perfect mogelijk om Microsoft Internet
> Explorer te installeren op Linux. Screenshots kunnen ter beschikking
> gesteld worden als bewijsmateriaal, indien gewenst.

"Perfect" mogelijk durf ik te betwijfelen.  Alleszins is het i386-only.  En
ik denk niet dat KBC zoiets dan wel zou supporteren. ;-)

	Geert