[Openstandaarden] gezocht: jabberserver

Frans Gerbosch fragerco at fragerco.com
Fri Nov 21 20:10:28 CET 2008

Allen,

Een oude bekende van me is op zoek naar iemad die op dit moment een jabber
server beheert. Zend me een email en ik bezorg je meer uitleg.

Aangezien ik me herrinner dat hier veel over jabber werd gesproken, hoop
ik langs deze weg minstens één persoon te vinden.

Alvast bedankt en mijn excuses voor dit off-topic bericht.

Prettig weekeinde,

Frans Gerbosch

<-------------------- Frans  Gerbosch  Consulting -------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20
fragerco at fragerco.com                            Fax +32/(0)9/233.47.69
         Molzelestraat 13A / B-9041 Oostakker (Gent) / Belgium